TRASA

A teraz kilka słów o tym co zostało zrobione w ostatnich miesiącach i tygodniach:

  • Otoczenie w Warszawie (Warszawa Wschodnia/Grochów – Warszawa Włochy) zostało całkowicie przebudowane;
  • Otoczenie na szlakach Opoczno Południe – Olszamowice, Olszamowice – Włoszczowa Północ zostało również całkowicie przebudowane; 
  • W wielu miejscach zostały zapełnione tzw. „dziury” w otoczeniu, w niektórych miejscach zostało dodanych wiele nowych obiektów (dla przykładu – Kozłów, Skierniewice, Koluszki, Kraków, linia kolejowa nr 13 i inne);
  • Wiele układów torowych (zwłaszcza w Warszawie) zostało poprawionych i przebudowanych;
  • Pierwsze przymiarki do prac na linii lotniskowej w Warszawie;
  • Nowe posterunki ruchu (stacja pasażerska Opoczno Południe, posterunek odgałęźny Pilichowice, Włoszczowa Północ z 2 peronem), Celestynów;
  • Odcinek Otwock – Pilawa doczekał się pełnego SRK oraz znaczników peronowych umożliwiających tworzenie zadań/TT;
  • Okolice w których układy torowe pochodzą sprzed modernizacji prowadzonych przez ostatnie lata na kolei w kraju pozostaną ze starymi prędkościami szlakowymi oraz ograniczeniami prędkości. Okolice, w których zdecydowałem się na tego typu modernizację, otrzymały nowe prędkości szlakowe oraz ograniczenia (jeśli są nadal obecne);
  • Inne drobne poprawki zauważone przez Zespół Testerów;

W dalszym ciągu szczególnie mile widziane są osoby, które potrafią modelować wszelkiego rodzaju obiekty dedykowane, teksturować oraz „prze teksturować” już istniejące obiekty. Mile widziana jest pomoc w postaci zdjęć, materiałów (profile, schematy, itd.). W dalszym ciągu poszukuję osób mogących pomóc w pracach w edytorze.

Podziękowania:

Szczególne podziękowania dla Damiana – koordynatora projektu i całego zespołu zaangażowanego w prace przy projekcie od samego jego początku, „head huntera” nowych osób oraz osoby, która sprawiła, że w ogóle wróciłem i chciałem dalej zajmować się trasą;

Zespół testerów weryfikujących przejezdność trasy oraz oceniających wykonanie otoczenia/innych elementów trasy:

  • Emil S. (stworzenie TT do trasy od podstaw, dodatkowo wsparcie merytoryczne);
  • Helmutt (wsparcie merytoryczne przy SRK);
  • Adrian (testy TT);
  • Paweł (testy TT);
  • DjGrab (testy TT);
  • Damian (koordynacja wszelkich prac przy projekcie).

Modelarze/Teksturujący:

  • Kuba;
  • Oskar;
  • Szymsza;
  • Robert R72 – paczka obiektów uniwersalnych:

https://sites.google.com/site/mstsstoreroom/linia-210-202

Inne osoby wspierające prace zespołu:

  • Goku – autor edytora tras dla Open Rails – wsparcie merytoryczne w obsłudze edytora i rozwiązywaniu problemów związanych z pracą w nim;
  • Aktualny pozostaje wkład i moje podziękowania dla wszystkich osób zaangażowanych w projekt, wymienionych w poprzednich wersjach README (zwłaszcza Witek, Michał, Gordon, Termi77), w poprzednich latach oraz tych, które nie chciały zostać wymienione albo ja nie mogłem ich z obiektywnych przyczyn wymienić;
  • …aha, no i ja, Marcin ;).