
A teraz kilka słów o tym co zostało zrobione w ostatnich miesiącach i tygodniach:
- Otoczenie w Warszawie (Warszawa Wschodnia/Grochów – Warszawa Włochy) zostało całkowicie przebudowane;
- Otoczenie na szlakach Opoczno Południe – Olszamowice, Olszamowice – Włoszczowa Północ zostało również całkowicie przebudowane;
- W wielu miejscach zostały zapełnione tzw. „dziury” w otoczeniu, w niektórych miejscach zostało dodanych wiele nowych obiektów (dla przykładu – Kozłów, Skierniewice, Koluszki, Kraków, linia kolejowa nr 13 i inne);
- Wiele układów torowych (zwłaszcza w Warszawie) zostało poprawionych i przebudowanych;
- Pierwsze przymiarki do prac na linii lotniskowej w Warszawie;
- Nowe posterunki ruchu (stacja pasażerska Opoczno Południe, posterunek odgałęźny Pilichowice, Włoszczowa Północ z 2 peronem), Celestynów;
- Odcinek Otwock – Pilawa doczekał się pełnego SRK oraz znaczników peronowych umożliwiających tworzenie zadań/TT;
- Okolice w których układy torowe pochodzą sprzed modernizacji prowadzonych przez ostatnie lata na kolei w kraju pozostaną ze starymi prędkościami szlakowymi oraz ograniczeniami prędkości. Okolice, w których zdecydowałem się na tego typu modernizację, otrzymały nowe prędkości szlakowe oraz ograniczenia (jeśli są nadal obecne);
- Inne drobne poprawki zauważone przez Zespół Testerów;
W dalszym ciągu szczególnie mile widziane są osoby, które potrafią modelować wszelkiego rodzaju obiekty dedykowane, teksturować oraz „prze teksturować” już istniejące obiekty. Mile widziana jest pomoc w postaci zdjęć, materiałów (profile, schematy, itd.). W dalszym ciągu poszukuję osób mogących pomóc w pracach w edytorze.
Podziękowania:
Szczególne podziękowania dla Damiana – koordynatora projektu i całego zespołu zaangażowanego w prace przy projekcie od samego jego początku, „head huntera” nowych osób oraz osoby, która sprawiła, że w ogóle wróciłem i chciałem dalej zajmować się trasą;
Zespół testerów weryfikujących przejezdność trasy oraz oceniających wykonanie otoczenia/innych elementów trasy:
- Emil S. (stworzenie TT do trasy od podstaw, dodatkowo wsparcie merytoryczne);
- Helmutt (wsparcie merytoryczne przy SRK);
- Adrian (testy TT);
- Paweł (testy TT);
- DjGrab (testy TT);
- Damian (koordynacja wszelkich prac przy projekcie).
Modelarze/Teksturujący:
- Kuba;
- Oskar;
- Szymsza;
- Robert R72 – paczka obiektów uniwersalnych:
https://sites.google.com/site/mstsstoreroom/linia-210-202
Inne osoby wspierające prace zespołu:
- Goku – autor edytora tras dla Open Rails – wsparcie merytoryczne w obsłudze edytora i rozwiązywaniu problemów związanych z pracą w nim;
- Aktualny pozostaje wkład i moje podziękowania dla wszystkich osób zaangażowanych w projekt, wymienionych w poprzednich wersjach README (zwłaszcza Witek, Michał, Gordon, Termi77), w poprzednich latach oraz tych, które nie chciały zostać wymienione albo ja nie mogłem ich z obiektywnych przyczyn wymienić;
- …aha, no i ja, Marcin ;).